Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2014 11:51 - Мошенници
Автор: evreitednes Категория: Новини   
Прочетен: 1707 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Този материал е ЛЪЖА . Всичко в него е измислено (включително имената и отзивите. ЛЪЖА е че можете да намалите с уреда сметката си за ток 70 -80 %!!!

**********************************  Чифутиле лъжат    ******************* 
Успях да намаля сметката си за ток с до 75% всеки месец с това малко иновативно устройство

До гуша ти е от абсурдно високите сметки за електричество и отопление, които идват всеки месец? Опитвал си се по всевъзможни начини да намалиш потреблението си на ток, с надеждата някакси да успяваш да си плащаш сметките? Стресираш се само при мисълта, че отново е време да пристигне поредото задължение? Не ти ли втръсна да караш семейството ти прави икономии и да живее и да спи в леден апартамент през зимата и в парник през лятото, само за да успяваш да свързваш двата края? Приятелю, неотдавна и аз бях на твоя хал и ми е напълно ясно как се чувстваш. Но за разлика от теб аз намерих начин да се справя с проблема веднъж за винаги!

Казвам се Мартин Стаменов и в следвашите няколко параграфа на блога ми ще си позволя да заплюя всички лъжци, крадци, имамници, които като комари смучат малкото пари на обикновения човек и го принуждават да плаща безбожни сметки за електричество и отопление. Ще си позволя да ви споделя истинската причина, защо дължимите суми към монополистите на тока са безочливо високи, особенно във време на криза, когато какво ли не правим за да икономисаме някой лев. Точно в разгара на кризата, когато хората едвам вързват двата края да получаваме такива нелепо високи сметки за ток, непосилни за изплащане, е срамота! Ще ви обясня как можете да намалите сметката си за ток с 75% всеки месец, без да се ограничавате от комфорта и уюута на всичките си електроуреди. Електромера ще показва точно толкова, колкото винаги сте искали и няма да се налага да се притеснявате и да го мислите и без това стреса в днешно време е достатъчно. Може да постигнете това без да се налага да правите компромиси за сигурността и удобството на семейството ви. Вече няма да ви се налага да сте Церберът на къщата, който постоянно крещи на децата си да загасят лампите и телевизора и да не държат климатика или радиатора включени по цял ден. Ако просто ме послушаш и направиш, това което аз сторих преди време, и това което вече хиляди българи сториха, ще си на седмото небе когато получаваш сметката за ток, като видиш колко пари си спестил. А повярвай ми ще спестиш доста. За една година ще спестиш приблизително достатъчно пари за да си купиш нов телевизор, кола или да закараш цялото си семейството на море за седмица.
Ползвай, колкото ток ти е нужен и
намали сметката си до 75%!!!
Кой съм аз че да раздавам такива обещания? Както споменах казвам се Мартин Стаменов, на 46 години съм и съм инженер по професия. Вече 20 години работя като електротехник. Живея в Пловдив с прекрасната ми жена и с нашите две слънчеви дъщерички и over през последните 2 години спестяваме пари от всяка сметка за ток. Намалихме драстично разходите за електричество, по лесен, достъпен и бърз начин, за който повечето от вас дори не са предполагали. Вече не съм един от онези хора, които постоянно мрънкат и се оплакват от високите цени на тока в България и честно казано дори не ме вълнува много че цените на тока отново ще се покачват.

Преди две години зимата беше много люта, такива студове не е имало от както се помня и сметката за ток, която пристигна за ноември и декември беше 700лв. Почти колкото заплатата ми по това време. А жена ми беше безработна тогава, гледаше децата и единствените доходи които влизаха в къщата бяха моите и повярвайте ми те не стигаха до никъде, пък камоли да останат за да покрия подобна невъзможно висока сметка за ток. Нямаше от кого да взема пари на заем и бях принуден да тегля потребителски кредит, които след това едвам изплатих, но нямаше как иначе щяха да ни спрат тока точно на средата на зимата. А зимата тепърва щеше да застудява, даваха го от януари до март да има рекордно ниски температури, направо се бях видял в чудо. Реших че трябва да взема драстични мерки, иначе сметките щяха да стават все по абсурдни. Трябваше да поговоря с жената и дъщеричките, за това как можем да икономисваме от електричество и отопление. Една вечер, около две седмици след нова година, като децата се прибраха от игра в снега, жената беше сготвила вечеря, изчаках да се нахраним и подхванах темата, че за да успеем да се справим с високите цени на тока, ще трябва да настъпят някой промени. Ще трябва винаги да изключваме осветлението когато не сме в стаята или коридора, да затваряме вратите да не излиза топлото, винаги да сме добре облечени, дори когато сме у дома за да не се налага печката да е усилена, дори да я изключваме при всяка възможност, да пускаме пералня максимум 2 пъти на седмица и то вечер, защото и тя и бойлера хабят много ток. Около час и нещо говорихме за тези както и много други идеи за икономисване на електричество. Аз казах каквото си бях наумил с надежда че тези мерки ще понамалят невъзможно високите сметки за ток и ще успеем да спестим някой лев.

През следващия месец аз и цялото ми семейство се съобразяваха и спазваха всичко което им казах. Наистина се надявах и бях убеден че сметката която ще получим ще е значително по-малка. Бях накарал жена ми и децата да зъзнат посред зимата, заради мен свикнаха да им е студено постоянно и да се лишават от основни удобства, само и само да спестим пари и когато сметката за ток пристигна побеснях! Бях бесен на ледено студената зима, бях бесен на глупавите компании за енегоснабдяване и безбожно високите цени на тока, но най-вече бях бесен на себе си. Бесен, защото не мога да осигуря дори най-основното необходимо за добър живот на дъщеричките си и на съпругата ми, най- основното като топлина и комфорт. Още помня как по-малката щерка идваше през нощта до нашата спалня, за да ме помоли поне мъничко да усили печката за да може да заспят със сестра й. Бесен бях за това което им причиних. Почувствах се като пълен неудачник! Бях провалил тези които най-много обичам. Изпаднах в голяма дупка на отчаяние и депресия, чувствах се че няма какво да направя, бях с вързани ръце. На следващата сутрин обаче, се събудих нахъсан, бях решен че кактово и да става, ще намеря начин да осигуря на семейството си топлината и удобството да използват всички електроуреди които им потрябват, когато пожелаят, без да плащаме извънземни сметки за ток!.

Тъй като съм електротехник, разбирам достатъчно за да потърся и да намеря ефективно решение на проблема с високите сметки за ток, затова реших да седна и да започна да се ровя в интернет в най-различни сайтове и форуми, с надеждата че решението е някъде там. Търсих методи за намаляване на консумацията на ток, начини за оптимизирана и ефективно използване на енергия, алтернативни източници на енергия и какво ли още не. Изчетох десетки статии, научни трудове, блогове и публикации на инженери, професори, както и мнения и отзиви от обикновени хора. Рових се и четох около седмица, докато намерих някакво ново технологично устройство, от което мноо хора бяха доволни, имаше само положителни отзиви за ефективността му. Намерих официалната страница на това устройство, за да изчета техническата информация за него, както и всички останали детайли и подробности. Определено бях заингтригуван, но не бях достатъчно убеден за да го купя, докато не разговарях с един от най-старите ми приятели, който в момента е инженер в чужбина. Той вика че имали такова устройство у тях вече 3 месеца и още първият месец сметката им е била наполовина по малка от предходната и се е задържала така и през следващите 2 месеца. Това ми прозвуча като научна фантастика, пълна измишльотина, но той ми обясни подоробно какъв е механизмът на това устройство, как работи и каква е иновативната технология, която го прави толкова ефективно. Въпреки съмненията ми реших да го купя, а и не струваше кой знае колко много че да се чудя чак толкова. От тогава нито веднъж не съм съжалил че се реших да го купя. Единственото нещо за което съжалявам е че бях достатъчно глупав да причиня подобни неудобства на семейството си, съжалявам че години наред храних гушите на електроснабниделите с пари, с които можех да купя нещо на децата ми! Съжалявам само че не открих това устройство по-рано! Можех да си спестя толкова много тревоги, главоболия и пари!

Ето как всеки месец спестявам до 75% от сметката си ток
Решението на проблема с невъзможно високите сметки е малко, инновативно устройство наречено Energy Saver Pro. Механизмът му е единствен по-рода си и за разлика от другите подобни продукти на пазара, които твърдят че спестяват електроенергия, Energy Saver Pro наистина действа. Той е разработен на основата на нова, революционна, електроспестяваща технология, която оптимизира и подобрява разпределението и разхода на ток, в следствие на което може да намали изразходената електроенергия в домакинството, както и сметката за електричество до 75%. Единственото, кеото трябва да направите е да включите Energy Saver Pro в един от контактите в апартамента, къщата, офисът или хотела и да започнете да спестявате пари.

Той подобрява цялостната работа на електрическата мрежа, както и всичките й параметри. Служи като филтър, който почиства нежелани пикове, спадове, шум и напрежение. Той действа на всички уреди в дома ми, които причиняват смущения в мрежата. Energy Saver Pro спестява електроенергия от климатици, хладилници, перални машини, прахосмукачки, телевизори, компютри, луминесцентно осветление, миялни машини, фризери, офис техника. Без значение дали е зима или лято, по всяко време, иновативното устройството просто отрязва сметката за електричество на половина. Дори когато имаме гости и потреблението значително се покачва, сметките за ток си остават в рамките наразумното и с удоволствие отивам да ги платя. Убеден съм съм, че това устройство ще осигури максимално пестене на енергия във вашето домакинство и ще ви спести много главоболия и пари!
Сметката за април 2012 - без Energy Saver Pro:

Сметката за април 2013 - с Energy Saver Pro:

Знам, че ви е писнало да плащате безбожно високи сметки за ток, точно както на мен ми беше дошло до гуша! Ако не се лъжа в момента устройството е в някаква промоция, може да проверите със сигурност в официалния сайт. Оставете Energy Saver Pro да се погрижи за проблема. Това устройство ще постави енегроснабдителите на мястото им и ще напълни джобовете ви с пари. Ще спестявате до 75% от месечните си сметки за ток, точно както правя аз всеки месец.

Какво ми казаха мои колеги инженери за Energy Saver Pro:
инж. М. Петрова

21.01.2013
Energy Saver Pro води до икономия на електроенергията. Устройството премахва висшите хармоници и компенсира преноса на реактивната енергия през захранващата мрежа.
инж. Н. Йорданов

11.02.2013
За разлика от останалите електроспестяващи продукти ментета, които съм използвал Energy Saver Pro дава реални резултати и наистина спестява пари. Признавам че в началото бях много скептичен и си го поръчах само за да докажа че не работи и да го изоблича, но не бях прав. Вече съм убеден в ефективността на устройството. Начинът по който Energy Saver Pro, фунционира не е нито тайна, нито някакво чудо, а новоткрита технология. - Energy Saver Pro пречиства мрежата от смущаващите въздействия на електроуредите и коригира фактора на мощността. Той е много ефикасен при импулсни консуматори и консуматори с двигател, които постоянно се включват и изключват, например хладилник, пералня, климатик, телевизор, прахосмукачка, компютр, миялна, офис оборудване, фризер. Ударният ток на тези уреди достиа 10-пъти консумирания от тях ток, тоест създава смщения в цялата мрежа и увеличава разхода на ток. На практика това означава, че хвърляме енергия на вятъра. В по-голяма или по-малка степен във всяко едно домакинство протичат такива процеси. Те водят до излишен преразход на енергия, крайният резултат от което е по-високата сметка за ток. За едно нормално домакинство, в което има стандартните електроуреди Energy Saver Pro може да постигне икономия в порядъка от 50-75%.Energy Saver Pro би бил незаменим в малка фабрика, супермаркет, хотел или заведение.
инж. Михаил Стаменов

18.04.2013
Към момента, Energy Saver Pro е единственият легален, доказан, ефективен начин за спестяване на електроенергия на българския пазар. Аз и колегите ми често подлагаме на съмнения и тестове устройства, които твърдят че имат подобни способности. Последнният механизъм, който тествахме лъжливо твърдеше че спестява минимум 50% от изразходваното електричество. Цената му беше 300 лв., а на други подобни стига дори до 500 лв. С Energy Saver Pro, обаче спестяванията са доказани и реални и цената му е в пъти по-ниска. Има гарантиран съществуващ спад в разхода на електроенергия. Как обаче може едно устройство да е законно и да пести ток? Energy Saver Pro, проектиран по иновативна технология, използва принцип на работа подобен на този, на който работят енергоспестяващите електроуреди от клас А. Оптимизира разходът на електричество, но не само от определен единичен уред, а от всички електроуреди в домакинството, които са включени в мрежата. Дори ако всичките ви уреди са от висок енергоспестяващ клас Energy Saver Pro ще действа като допълнителен фактор за още по-голямо спестяване, което ще доведе до по-ниски месечни сметки.
Коментари:

Мария Димитрова
ползваме устройството от средата на април 2011. Семейството ни е четиричленно, имаме климатик, пералня, фризер, хладилник и други стандартни електроуреди като телевизор, два компютъра. наблудавам че през летните месеци спестявам по 20 - 30 лв на месец, в сравнение преди сметките ми бяха около 65 - 80лв, а през зимата спестяванията са по високи тъй като и разхода на ток е по голям, горе долу по 50-60лв на месец си спестявам. примерно през 2012 от септември до декември сметките бяха в порядъка на 70 до 120 лв., а ние се отопляваме на ток! имайки предвид че цените на тока постоянно се покачват, нашите сметки са в разумни граници.
Отговори · Харесва ми · at 1:05pm

Г. Дойков
Кога започва да дава резултати това чудо?
Отговори · Харесва ми · at 1:38pm

Мария Димитрова
ми още с първата сметка виждаш че ти е по-евтина
Отговори · Харесва ми · at 2:10pm

Кристиян Пехливанов
Вече 6 месеца ползваме енерджи сейвър про у дома и мога със сигурност да потвърдя че е качествен и ефективен продукт и наистина действа. първия месец сметката ми от 57лв стана 34. и това не е изолиран случай, сметките продължават да са си така ниски. в началото не вярвах, ама вече съм убеден че Energy Saver Pro действа.
Отговори · Харесва ми · at 2:43pm

Стойноо Неделчев
Купих устройството в началото на август 2012. имам малък магазин за сладолед, закуски и фрешове. Попринцип през лятото разхода ми на ток е най-висок. имам 4 фризера и две печки за хлебчета. за да тествам Energy Saver Pro сравних сметките си от юли и август, двата най-натоварени сезона. За юни сметката беше 310 лв. (без Energy Saver Pro), а за август когато беше включено устройството беше 180лв. парите които ми спестява този механизъм ги реинвестирам в магазинчето си, вече продавам повече закуски не само сандвичи.
Отговори · Харесва ми · at 4:27pm

Иван Йорданов
не живея в софия! колко ще ми струва доставката?
Отговори · Харесва ми · at 4:36pm

Energy Saver Pro
Доставката е безплатна за цялата страна. Продуктът ще ви бъде доставен в рамките на 3 - 5 работни дни от момента на поръчката.
Отговори · Харесва ми · at 4:59pm

Иван Йорданов
доста добре звучи, благодаря!!
Отговори · Харесва ми · at 6:04pm

Г. Дойков
признавам в началото бях крайно скептичен към тази джаджа, но реших да го пробвам и сега съм много доволен от резултатите. Не разбирам много от електричество и инженерство, но щом сметките са ниски аз съм доволен.
Отговори · Харесва ми · at 2:10pm

Спас Василев
Как се заплаща за това устройство???
Отговори · Харесва ми · at 6:19pm

Energy Saver Pro
Метода за плащане е с наложен платеж. Когато куриер достави продукта до посоченият от вас адрес, давате на него сумата за продукта.
Отговори · Харесва ми · at 7:14pm

Соня Пенчева
сестра ми си купи Energy Saver Pro още в началото на зимата и беше единствената която не съм чула да се оплаква от високите сметки и цената на тока, даже беше много доволна с месечните суми, които трябваше да плаща, чак се хвалеше. и сега за рождения ми ден преди 2 седмици ми подари това Energy Saver Pro. Веднага го включих и чакам да видя каъв ще е резултата!
Отговори · Харесва ми · at 9:10pm

Ники Димова
При мен работи! много пари ми спести.
Отговори · Харесва ми · at 9:50pm

Иво Ганев
Вече половин година използваме устройството. Спестихме солидна сума пари благодарение на него. Още с първата сметка която пристигна след като бяхме включили вече Energy Saver Pro разликат беше явна. Зимата сметките за ток винаги са били в порядъка на 160 - 200 лв. Но от както включихме Energy Saver Pro, вече не пристига сметка по висока от 100 лв. Бяхме много приятно изненадани. Така имам повече средства за мен и семейството ми.
Отговори · Харесва ми · at 11:40pm

Елизабет Атанасова
Хора, това звучи твърде добро за да е истина, не знам дали да вярвам
Отговори · Харесва ми · at 2:01am

инж. Петър Маринов
Това не е някаква мистерия или магия, а просто нова технология. Устройството просто премахва шума и смуштенията в електрическата мрежа и така оптимизира консумацията на ток. Пробвай и сама ще видиш разликата.
Отговори · Харесва ми · at 6:12am

Мишо Ангелов
Сметките за тока тая зима ми бяха толкова високи и излязох да протестирам ама никой нищоо не направи!! а цените на тока не спират да растат! не се ли наядоха тия! писна ми да им бутам пари в гушите всеки месец!!!! ще го видя тов продукт дали ще свърши няква работа, че ми писна да ме лъжат и кадат!!
Отговори · Харесва ми · at 7:17am

Maia
Otkyde da go porycham? Kakva e cenata?
Отговори · Харесва ми · at 10:05am

Danaila Hristova
Sega smetkata mi e 74lv. za mai mesec, kato za leten mesec mi e skupo. Kolko shte se namali ot tova Energy Saver Pro?
Отговори · Харесва ми · at 10:35am

Ивайла Стоева
Каква е цената на Energy Saver Pro и как да го закупя ???
Отговори · Харесва ми · at 11:05am

Мартин Стаменов
ей това е официалния сайт на продукта: www.energysaver-pro.com мисля че има някаква промоция сега, не съм сигурен
Отговори · Харесва ми · at 11:23am  



Гласувай:
0



1. ivo1 - Дааа отдавна писах, че няма как да ...
25.08.2014 12:24
Дааа отдавна писах,че няма как да ползваш електроенергия която минава през електромера и да не те изуми сметката за ток!
цитирай
2. ivo1 - Може да се ползва или с фотоволтаици ...
25.08.2014 12:32
Може да се ползва или с фотоволтаици или с генератор на свободна енергия но той е доста сложен за направа и инвестиция.Но пък веднъж подкарана такава машинка ти решава проблема за винаги! Разполагам с чертежи и снимки на детайлите както и данните и размерите им!Машината отдава 10 киловата при тези данни и размери,които за едно семейство са изобилие на електроенергия!Ратара и статора са набор от силициева електротехническа стомана както при обикновенните електромотори само конфигурацията е по - различна!
цитирай
3. ivo1 - Другата подробност е че материяла е ...
25.08.2014 12:35
Другата подробност е че материяла е на английски и е нужен превод!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evreitednes
Категория: Новини
Прочетен: 33872
Постинги: 10
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930